Fri frakt ved kjøp over kr. 500. Alle priser ink. mva.

Problemer med innlogging eller å se produkter?

Vennligst les her.

Forside /  Terms

Kjøpsbetingelser for TLBeautyStore og Tone Lise Akademiet AS, org. 975 853 314.

 

Sikker netthandel med Klarna

Tone Lise Akademiet AS tilbyr betaling med  klarna

Klarna tilbyr fakturabetaling med 14 dagers betalingsfrist fra du handler. Du administrerer betalingen på Klarna sine nettsider. Les mer om Klarna her.

 

Sikker netthandel med 3-D Secure

Tone Lise Akademiet AS aksepterer Visa, MasterCard og BankAxess i nettbutikken via en sikker godkjent betalingsterminal som tar hånd om transaksjonene.

Den sikreste nettbetalingsløsningen i markedet markedsføres av Visa og MasterCard under navnene Verified by Visa (VbV) og MasterCard SecureCode (MCSC). Løsningen omtales også under navnet 3-D Secure som er en forkortelse for de tre domenene/serverne som benyttes rent teknisk.

Med 3-D Secure har nettbutikken fordelaktige vilkår for de transaksjoner der kortholderen benekter å ha gjennomført transaksjonen.

Løsningen innebærer at partene i kjøpsøyeblikket blir autentisert. Dette betyr at kortholder, i tillegg til å oppgi kortnummer, utløpsdato og CVV2 / CVC2-koden (dette er tre siffer som står bak på kortet, ved signaturfeltet), må identifisere seg med en kode mottatt fra kortutsteder. Koden kan være et passord eller sikkerhetsløsning som kortholder gjenkjenner fra nettbanken sin.

 

Brukerbetingelser for TLBeautyStore.no

Ansvarlig selger er Tone Lise Akademiet AS og bestillers navn vil bli definert som kunde.

  • Vi leverer varer til både Norge og utlandet - Spesifiser hvilket land ved bestilling.

Leveringstid

Normalt går bestillingene ut av lageret på 1-5 virkedager - POSTENS leveringstid kommer i tillegg. Dersom leveringstiden blir lengre enn 7-8 virkedager, ta kontakt med oss pr. mail (nettbutikk@tonelise.com). Haster det veldig kan du selvsagt ringe oss, så hjelper vi deg så langt vi evner.

Prisene er inklusiv 25% mva og du betaler kun prisen som er oppgitt ved bestilling (med unntak av profesjonelle kunder da 25% mva kommer i tillegg til oppgitt pris).

Forhåndsbetaling via netterminal

Varen(e) sendes til deg med Posten (Bring). Forhåndsbetaling via netterminal - hentes på ditt lokale postkontor.

Ettersom pakken din er forskuddsbetalt, vil det være dumt å ikke hente pakken, men skulle det likevel være tilfellet vil pakken bli sendt i retur til oss. I slike tilfeller vil vil vi pålegge et gebyr på 149,- fra gjeldende faktura. Du vil heller ikke få tilbake penger for den opprinnelige frakten. Resten av summen vil selvfølgelig bli kreditert. Ønsker du varene må dette bestilles på nytt.
Hvis du mener Posten er ansvarlig for returen ber vi deg ta dette opp med dem. Tar Posten på seg ansvar for returen og utgifter for frakt, vil vi kunne sende varene på nytt uten utgifter for deg.

 

Om frakt og levering av varer

Vi sender varene fra hovedlageret vårt på Haslevangen 15.

Mangler eller feil på levering

Vare som mangler i forsendelsen
Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss, har vi egne rutiner for å håndtere dette så enkelt som mulig. Send en epost direkte til nettbutikk@tonelise.com.
Denne eposten må inneholde følgende informasjon:
• Kundenummer
• Ordrenummer
• Varenummer på varen som mangler.

Vi vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.

 

Mottatt feil vare
Send en epost direkte til nettbutikk@tonelise.com. Denne eposten må inneholde følgende informasjon:
• Kundenummer
• Ordrenummer
• Varenummer på varen som mangler eller er feil med.

Vi vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.

 

Vare skadet under transport
Hvis varen er skadet under transport, skal følgende gjøres.
• Om pakken har fysiske skader på pappesken skal det skrives en skademelding på utleveringsstedet.
• Du må ta vare på emballasje samt produktene.
• Send en epost direkte til nettbutikk@tonelise.com.
Denne eposten må inneholde følgende informasjon:
• Kundenummer
• Ordrenummer
• Varenummer på varen som er skadet.

Vi vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rett opp eventuelle feil.

• Når du har fått godkjent retur går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
• Sammen med posten skriver du ut en skademelding.
• Postens skademelding sendes til Tone Lise Akademiet AS.

 

Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet produktet.
Det er også veldig viktig at du skriver skademelding på postkontoret.

Top