Forside /  Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

For at du enklere skal få svar på dine spørsmål, har vi samlet de mest vanlige spørsmålene vi får fra våre kunder.

 

Innlogging/Endring av informasjon

Jeg får ikke logget inn. Hva kan være galt?
Har du skrevet riktig brukernavn og passord? Trykk på knappen "Glemt passord" om du ikke husker ditt passord. Ta kontakt med administrator på nettbutikk@tonelise.com om du fortsatt har problemer, så hjelper vi deg videre!

Kan jeg endre passordet mitt?
Det kan du. Trykk på "Glemt passord" om du ikke er logget inn. Du får da en link på e-posten du er registrert med. Trykk på denne linken, og du vil da få passord tilsendt på e-post. Om du allerede er logget inn, trykker du på "Min profil" og fanen "Endre passord".

Jeg har fått ny adresse/bedriftsnavn/e-post/telefonnummer. Hva gjør jeg?
Dette kan du endre på "Min profil" ved innlogging eller neste gang du bestiller varer.

 

Ordre/Bestilling

Når får jeg ordrebekreftelse?
Ordrebekreftelse sendes automatisk på e-post kort tid kjøp er gjennomført. Om du ikke har mottatt en ordrebekreftelse anbefaler vi deg å sjekke spam-filteret i din mail, og om du har skrevet inn korrekt e-postadresse ved bestilling.

Sender dere pakker til Svalbard eller utlandet?
Ja, det gjør vi. Ved bestilling legger du inn hvilket land du ønsker pakken din tilsendt. Prisen på forsendelse til utlandet er 149,-.

Kan dere sende varene i oppkrav? 
Ja, det kan vi. Velg alternativet "Postoppkrav" ved bestilling av varer.

Jeg har betalt varene. Kan jeg sjekke hvor pakken er i systemet?
Ønsker du å spore pakken din må du sende en mail til nettbutikk@tonelise.com. Vi gir deg informasjonen i løpet av kort tid. 

Jeg har en faktura med gammel adresse. Hva gjør jeg?
En betalt ordre vil være låst for endringer, dessverre, så det er viktig at du endrer adressen din før du gjennomfører bestillingen.

Det står "Fant ingen produkter" under diverse kategorier. Hvorfor?
En del av våre varer er kun til proffkunder, altså kunder som har tatt kurs og har diplom. Disse produktene får man kun som om man er logget inn og registrert som proffbruker. Om du har diplom kan du sende bilde/kopi til nettbutikk@tonelise.com. Husk også at du må registrere deg før vi kan godkjenne deg som proffkunde.

Er det mulig å hente varene selv?
Det er det absolutt! Butikken vår ligger på Haslevangen 15, 0579 Oslo. Dette kan kun gjøres om man ringer oss på 23 00 29 29. Man kan ikke bestille "Hent i butikk" via nettbutikken.

 

Returer/Ikke avhentede pakker

Jeg ønsker å angre på kjøpet av en mottatt vare. Får jeg dekket fraktutgiftene for varen jeg returnerer?
Nei. Ønsker du å returnere en vare som en angresak må du selv betale frakten for dette. Vi betaler selvfølgelig prisen du har betalt for varen, såfremt varen leveres tilbake innen angrefristen som er 14 dager etter bestilt vare. Videre er det viktig at du ikke bryter forseglingen på varer som du ønsker å angre på. Returer uten vedlagt angrerettsskjema vil ta lengre behahndlingstid enn normalt, så det er viktig at angrerettsskjema blir utfyllt riktig og sendt med varen(e) som returneres. Les mer om våre regler for angrerett her.

Hva skjer om jeg lar være å hente pakken min?
Ettersom pakken din er forskuddsbetalt, vil det være dumt å ikke hente pakken, men skulle det likevel være tilfellet vil pakken bli sendt i retur til oss. I slike tilfeller vil vil vi pålegge et gebyr på 149,- fra gjeldende faktura. Du vil heller ikke få tilbake penger for den opprinnelige frakten. Resten av summen vil selvfølgelig bli kreditert. Ønsker du varene må dette bestilles på nytt. Hvis du mener Posten er ansvarlig for returen ber vi deg ta dette opp med dem. Tar Posten på seg ansvar for returen og utgifter for frakt, vil vi kunne sende varene på nytt uten utgifter for deg.

 

Rabatter

Jeg har en rabattkode. Hvordan bruker jeg den?
Ved bestilling får du opp et alternativ å legge inn rabattkode. Denne gir deg automatisk rabatter utifra beløpet på rabattkoden.

Jeg glemte å legge inn rabattkoden min. Kan dere gjøre det for meg?
Nei, dessverre. Rabattkoden er kun gyldig om man legger det inn før kjøpet er gjennomført.

Kan jeg bruke rabattkoden i butikk eller når jeg ringer og bestiller varer?
Nei, dessverre. Rabattkoden gjelder kun i nettbutikken om ikke annet er spesifisert.

 

Feil på ordre

Det er feil på varen jeg har mottatt. Hva gjør jeg?
Dersom det er feil på en vare tilsendt fra oss ber vi deg ringe oss eller sende oss en mail. Vi ordner det raskt. 

Jeg fikk ikke alle varene jeg betalt for. Hva gjør jeg?
For å gi beskjed til oss om at en vare mangler kan du sende en mail til nettbutikk@tonelise.com. 

Produkter i pakken min har gått i stykker. Hva gjør jeg?
Av og til kan produktene gå i stykker ved forsendelse. Send bilde av varen(e) som er ødelagt til nettbutikk@tonelise.com og vi sender deg ny vare fraktfritt.

 

Annet

Jeg ønsker å motta nyhetsbrev fra dere. Hvordan gjør jeg dette?
Du kan melde deg på vårt nyhetsbrev ved å trykke her.

Er prisene inkludert moms (MVA)?
Alle prisene er inkludert MVA. Vi holder til i Norge og det påløper derfor ingen toll eller avgifter når du kjøper varer fra oss.

 

Fremdeles noe som er uklart? Kontakt oss på nettbutikk@tonelise.com.

Top