Forside /  Info angående vår nye webshop

Viktig info angående vår nye webshop!

Velkommen til TLBeautyStore's nye webshop! Vennligst les nøye gjennom.

 

OBS: Alle kunder som er registrert og ønsker tilgang til proffprodukter må sende en mail til nettbutikk@tonelise.com. 

 

Jeg er ny kunde i TLBeautyStore

Velkommen til oss! Om du er helt ny kunde må du registrere deg her.

Om du er ny proffkunde (har tatt kurs hos oss eller andre aktører) må du sende oss kopi/bilde av ditt diplom. Dette sendes til nettbutikk@tonelise.com. Når vi har godkjent deg som proffkunde i nettbutikken får du en bekreftelse på at du kan handle hos oss. Husk å logge ut og inn igjen for å få opp riktige priser og produkter til profesjonelt bruk!

 

Jeg prøver å registrere meg, men får opp melding: "Du har allerede registrert konto med denne eposten. Vennligst logg inn."

Om du var kunde i nettbutikken tidligere, er eposten allerede registrert i vårt system. For å logge inn må du trykke på "Logg inn" oppe i høyre hjørne, og "Glemt passord". Du får tilsendt en e-post med link som generer et nytt passord til deg. Dette blir tilsendt på mailen du oppga. 

 

Passordet som ble tilsendt meg slutter å fungere hver gang jeg prøver å logge meg inn på nytt

Passordet som blir tilsendt deg når du trykker på "Glemt passord" er et midlertidig passord. Det er viktig at du selv endrer passord når du er logget inn. Trykk på "Min profil" og fanen "Endre passord" for å endre til et permanent passord.

 

Jeg har tidligere vært kunde, men får ikke opp produkter jeg hadde tilgang til før

Ettersom vi har byttet system, er det mange kunder som ikke får tilgang til produkter de tidligere hadde tilgang til. Om du har vært kunde hos oss før, men ikke får opp innkjøpspris eller riktige produkter må du sende en mail til nettbutikk@tonelise.com eller fylle ut kontaktskjema. Når vi har godkjent deg på nytt som proffkunde i nettbutikken får du en bekreftelse på at du kan handle hos oss. Husk å logge ut og inn igjen for å få opp riktige priser og produkter til profesjonelt bruk!

 

Jeg får opp meldingen "Fant ingen produkter" selv om jeg er logget inn og er proffbruker

Dette er pga. samme grunn som over; Du har mistet tilgangen til proffproduktene da vi byttet system. For å få tilgang sender du en mail til nettbutikk@tonelise.com eller fyller ut kontaktskjema og ber oss om å gi deg tilgang. 

 

Jeg har blitt godkjent som proffbruker av dere men får fortsatt opp meldingen "Fant ingen produkter"

I vår nye webshop vil produkter som ikke har noen varebeholdning ikke være tilgjengelig. Vår varebeholdning oppdateres når nye produkter kommer fra leverandører, og finner du ikke produktet du leter etter, er det rett og slett fordi vi er utsolgt.

 

Jeg får opp beskjed om at jeg må registrere organisasjonsnummer, og det har jeg ikke!

Om denne beskjeden dukker opp, er det fordi du skal ha samme rettigheter i webshopen som bedrifter, altså at du skal ha tilgang til proffprodukter. Om du har vært kunde hos oss før, men ikke får opp innkjøpspris eller riktige produkter må du sende en mail til nettbutikk@tonelise.com eller fylle ut kontaktskjema. Når vi har godkjent deg på nytt som proffkunde i nettbutikken får du en bekreftelse på at du kan handle hos oss. Husk å logge ut og inn igjen for å få opp riktige priser og produkter til profesjonelt bruk!

 

Fremdeles noe som er uklart? Kontakt oss på nettbutikk@tonelise.com.

Top